Kilang Jahit Pukal Shah Alam

Blog

Aplikasi Untuk Hasilkan Design Custom Jersey

Adakah anda sedang mencari idea custom jersey anda? Perkongsian kali ini akan memudahkan anda semua untuk mencari dan buat custom jersey anda sendiri seperti designer yang professional di luar sana.
Jadi, selain Google, dimana lagi sumber untuk anda cari inspirasi untuk custom jersey dan baju anda?

• Pinterest
Dari aplikasi Pinterest, anda akan dapat mencari sebanyak mana idea design atau design baju dalam bentuk gambar (jpeg) sebagai rujukan anda.

• Freepik
Anda juga boleh dapatkan design dan design baju di Freepik. Paling penting, laman web ini bukan sahaja diberi dalam gambar (jpeg), tetapi juga anda boleh dapati dalam bentuk vector images, illustration dan juga photograph.

Aplikasi untuk Buat Design

Seterusnya, setelah mencari idea mestilah anda ingin teruskan dengan buat design. Antara aplikasi yang anda boleh guna adalah Ai (Adobe Illustrator). Ia sangat popular jika anda ingin buat design baju anda. Ia juga mempunyai banyak fonts untuk anda letak pada design baju.

Selain itu, aplikasi PS (Adobe Photshop) juga anda boleh gunakan untuk buat design baju. Anda boleh masukkan design baju atau design custom jersey anda ke dalam mockup dan mudah untuk anda edit. Anda boleh lihat bagaimana bentuk, rupa dan design custom jersey dan design baju anda apabila siap!

Jika anda tiada masa untuk cari dan hasilkan design, anda boleh hubungi kami 017-2290224 ataupun datang ke showroom kami untuk realisasikan design custom jersey dan design baju anda. Kami sedia membantu!

Layari laman web kami https://www.teamcetak.com/

LOKASI SHOWROOM (Mafeya Apparel)
Team Cetak (Kilang Printing T-Shirt & Embroidery)
32-A, Jalan Kristal J7/J,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.
WAKTU PEJABAT
Isnin hingga Jumaat (9.00 am – 6.00 pm)
Sabtu (9.00 am – 1.00 pm)
Ahad & Cuti Umum – TUTUP
HOTLINE
+6 03 – 5523 6690 (Office)

Tiada komen lagi. Jadi yang pertama tinggalkan komen!

Buat Komen

Nota: Alamat e-mel anda tidak akan dikongsi oleh pihak ketiga. Ruang bertanda * adalah wajib diisi.

Boleh kami bantu anda? Chat dengan kami melalui WhatsApp. Kami sedia membantu anda.

WhatsApp & Tempahan